Strona www

Image 

Konrad Pepłowski: Z początkiem marca rusza w Polsce sezon biegowy. Kalenji, w ramach przygotowań, nie namawia swoich pracowników ani do robienia długich wybiegań, ani interwałów, ale... do nauki. Początek sezonu to bowiem dla marki czas intensywnych szkoleń. Głównymi ich „sprawcami“ będą wyedukowani we Francji szkoleniowcy techniczni.
 
W Agay na Lazurowym Wybrzeżu przez blisko tydzień wiedzę zdobywało ponad 100 biegaczy reprezentujących kilkanaście narodowości. To oni będą dzielić się swoją wiedzą z pracującym na działach Bieganie w Decathlonach na całym świecie.
 
OD TEORII DO PRAKTYKI

Szkoleniowcy techniczni, po wykładach reprezentantów poszczególnych marek, testowali jej produkty. Górskie, leśnie otoczenie sprzyjało trailowym testom, ale nie zabrakło też twardych nawierzchni do sprawdzenia butów szosowych (zachodnioeuropejski asfalt wydawał się nawet jakoś bardziej wytrzymały w porównaniu do polskiego, mniej podziurawiony...).

Z jednej strony warsztaty i rozmowy z inżynierami pracującymi nad produktami w potężnych, interdyscyplinarnych zespołach, a z drugiej spotkania z wyczynowymi zawodnikami. Możliwość skonfrontowania zapewnień producentów z opiniami biegaczy z czołówki jak i własnym doświadczeniem wydaje się bezcenna.
 
Nike, ASICS, New Balance, Adidas, Salomon, Mizuno i Kalenji. Sprzęt biegowy tych marek dostępny w sieci sklepów Decathlon będą teraz poznawać sprzedawcy w całej Polsce. I to nie tylko od strony teoretycznej, ale też od tej praktycznej, bowiem czeka ich obowiązkowy trening biegowy przed każdym całodniowym szkoleniem!
 
Image
 
Image
Fot. Mirek Żurawski
 
Image
Fot.: Paweł Kowalik
 
Image
Fot.: Paweł Kowalik
 
Image 
Fot.: Paweł Kowalik
 
 
{moscomment}