Home

Nowa kampania ASICS inspiruje do biegania

it's a big world...

19. lutego marka ASICS zakomunikowała, że rusza z nową, globalną kampanią: „IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT”. Naszym celem jest zainspirowanie jak największej grupy ludzi z całego świata do biegania i poznawania nowych miejsc, odkrywania nieznanych jeszcze terytoriów i wykorzystywania ogromnych możliwości, jakie daje bieganie.


Zobaczcie niesamowity filmik promujący najnowszą kampanię ASICS:

 

Materiał kampanijny „IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT.” będzie emitowany na cały świecie w trakcie trwania imprez sportowych. Oprócz tego  udostępniona zostanie 90 sekundowa wersja cyfrowa, materiały w formie drukowanej, reklamy outdoorowe i online, jak również materiały kampanijne w sklepach biegowych. Prowadzone będą również wszelkiego rodzaju aktywności w trakcie maratonów. To najbardziej ambitna – jak do tej pory – kampania ASICS.

Materiał ukazuje biegaczy w różnym wieku o zróżnicowanych poziomach zaawansowania, ścigających się po ulicach, drogach krajowych, lasach, ścieżkach trailowych, śniegu, lodzie czy górach. Został w nim również zaprezentowany sprzęt biegowy ASICS.

Akcja tego krótkiego filmiku zaczyna się w momencie, kiedy jeden z biegaczy znajduje na opustoszałej ulicy róg muflona . Gdy w dmie w niego, dźwięk alarmu niesie się po ulicach, pustyniach, górach i szlakach, gromadząc różnych biegaczy.  Już po chwili możemy się przekonać o tym, że celem większości z nich jest osiągnięcie szczytu mitycznej góry, na którą wszyscy razem wbiegają. Słysząc jednak kolejny sygnał alarmu, rozbiegają się we wszystkie strony, podejmując nowe wyzwanie.

W ten oto sposób ASICS promuje różne sposoby prezentacji biegania starając się dotrzeć do każdego biegacza i zachęcając go do przekraczania granic.

Spot, nakręcony w Nowej Zelandii, ukazuje wielu sportowców, których wspiera ASICS m.in. Gwena Jorgensen Triathlete (USA) czy Queen Harrison (USA). Można też tam zobaczyć ośmiuset metrowca - Ryana Martina (USA), Rosario Rios-Aguilar (USA), biegaczkę trailową – Sissi Cussot (Francja), Genis Zapater (Hiszpania), jak również wielu entuzjastów biegania.

W ramach prowadzonej kampanii wyświetlanych też będzie w ciągu roku piętnaście krótkich filmów w których sponsorowani przez ASICS sportowcy będą omawiać metody treningowe czy specjalne diety.

„Nasza nowa kampania reklamowa jest krokiem do przodu w komunikacji ASICS na poziomie globalnym. Pokazuje, że ASICS jest wiodącą marką inspirującą i wspierającą sportowców w każdym wieku oraz o różnych poziomach zaawansowania biegowego. Wierzymy, że kampania IT’S A BIG WORLD. GO RUN IT. będzie trafi do każdego biegacza, dając nam wszystkim powód do radości ” – powiedział Katsumi Kato, kierujący globalnym marketingiem ASICS.

Kampania marki pojawiła się 19 lutego 2015 roku. Prowadzone będą również działania nakierowane na konkretne obszary ważne dla ASICS w czasie całego roku. W specjalnej kampanii tenisowej IT’S A TOUGH  GAME. GO SMASH IT weźmie udział gwiazda tenisa, Geal Monfils. Ukarze się ona w maju. Natomiast kampania rugby wystartuje w drugiej połowie roku.

www.asics.pl

www.maratonczyk.pl