Image Wojtek Szota: Artur Pelo ma wreszcie sponsora. Bardzo ucieszyła nas ta informacja. Widać, że business zaczyna coraz bardziej dostrzegać nośność marketingową dyscypliny jaką jest bieganie. Rozmawiając z Arturem Pelo podczas maratonu Toruńskiego nie mogłem się nadziwić, że nikt nie chce wspomóc zdolnego zawodnika z dużymi perspektywami rozwojowymi. Firmy wydają ogromne pieniądze na promocje i działania,  których skuteczność jest często bardzo wątpliwa. Inwestycje w sport według mnie zawsze są opłacalne i truizmem będzie powiedzieć, że kreują tzw. „pozytywny wizerunek firmy". Gratulujemy Arturowi ale też i firmie Enbud Słupsk za odważną decyzję. Zapraszamy Was do wysłuchania wywiadu jaki nagraliśmy podczas Maratonu Toruńskiego i cieszymy się, że opowiedziana historia to już przeszłość. Trzymamy kciuki za to aby Artur dobrze wykorzystał swoją szansę.

 

{google}-4757209712550821327{/google}

 ... a tu pełna relacja z pasjonującej walki na trasie Maratonu Toruńskiego. Niemiłosierny upał i zmieniająca się cały czas sytuacja na trasie...

{moscomment}