Oficjalna prezentacja ASICS fuzeX

FOTORELACJA Z KONFERENCJI - fot. Wojciech Szota

ASICS, Maciej Razik: 3 marca w warszawskiej siłowni GYM Break odbyła się oficjalna prezentacja ASICS fuzeX™.  Nowy model japońskiego producenta skierowany jest do sportowców, dla których pochłanianie kolejnych kilometrów i trening na siłowni, są równie ważne co styl.

Czy istnieje złoty środek, pomiędzy sportem, a lifestylem? Tym pytaniem spotkanie w warszawskim GYM Break, otworzył Sebastian Sumisławski, Country Manager ASICS Polska.

FuzeX powstał po ty by promować zdrowy i sportowy styl życia. Pewną filozofię aktywności, filozofię złotego środka. Z pomocą przychodzi bogate dziedzictwo ASICS w sporcie i w lifestylu. Z jednej strony FuzeX to Inteligentna Technologia Sportowa - owoc pracy instytutu nauki sportu w Kobe, z drugiej, odwołanie do bogatej tradycji w nurcie lifestylowym.
 


Aby zrozumieć nowy model ASICS, należy zestawić obok siebie dwa światy: kult performance oraz kult lifestyle. W efekcie owej fuzji, powstaje ZŁOTY ŚRODEK, ASICS fuzeX™.
W trakcie przygotowanej przez ASICS prezentacji, nowy model utożsamiany był z erą renesansu, gdzie starano się rozwijać w wielu, na pozór odmiennych dziedzinach. Nieprzypadkowo, prezentacja prowadzona była przez Katarzynę Kępkę – nowego ambasadora marki ASICS. Katarzyna idealnie pasuje do filozofii fuzeX, jako osoba, która ceni sobie aktywny i zdrowy tryb życia, nie zapominając o dobrym stylu.

To holistyczne podejście do sportowego życia, idealnie pasuje do filozofii ASICS, wyrażanej przez akronim: „Anima Sana In Corpore Sano”, a więc „w zdrowym ciele zdrowy duch”. Dobry trening jest w końcu podstawą formy fizycznej oraz psychicznej. ASICS sugeruje, by trenować ciężko, a dobry trening to ciężki trening!

W trakcie oficjalnej prezentacji fuzeX, skupiano się na trzech aspektach nowego produktu. Czysto sportowe wartości przedstawił ambasador marki ASICS Tomasz Domżalski. Skupiając się na walorach biegowych, opowiadał o wizji fuzeX w otoczeniu obecnej oferty ASICS. Filip Pabjas, który doskonale czuje się w towarzystwie produktów Sneakerowych, skupiał się na aspektach wizualnych nowego modelu. Porównując fuzeX™ do flagowych butów ASICS Tiger, takich jak Kayano Trainer, czy też GEL-LYTE III, ukazał stylową stronę nowych butów biegowych ASICS. Aspekty technologiczne, przedstawił Maciej Razik.

Prezentacja nowego produktu, to inauguracja nowych technologii. Po raz pierwszy w ASICS zastosowano fuzeGEL™, połączenie GEL™ oraz pianki SOLYTE®. Nowe rozwiązanie zapewnia jednolitą amortyzację na całej długości podeszwy, co przekłada się na świetną dynamikę i komfort. Cholewkę buta oplata bezszwowy Molded Mesh, który oprócz dopasowania i oddychalności zapewnia również świetny design! fuzeX™ charakteryzuje się 8mm dropem, co zapewnia pełny kontakt z podłożem i ogromną frajdę przy każdym kroku. Pozostałe technologie to sprawdzone Guidance Line®, AHAR®+ oraz elementy odblaskowe od 3M.

Nowe fuzeX™ opisał również Jacek „Mezo” Mejer, który trenuje w tym modelu już od kilku tygodni.

Zwieńczeniem spotkania był energiczny pokaz Break Dance, oraz Fasion Show, które było najlepszym dowodem na to, że kolekcja odzieży fuzeX™ idealnie pasuje do młodego, ambitnego odbiorcy, które lubi, by jego trening był równie efektywny co efektowny!