ASICS, Maciej Razik: 3 marca w warszawskiej siłowni GYM Break odbyła się oficjalna prezentacja ASICS fuzeX™.  Nowy model japońskiego producenta skierowany jest do sportowców, dla których pochłanianie kolejnych kilometrów i trening na siłowni, są równie ważne co styl.

Czy istnieje złoty środek, pomiędzy sportem, a lifestylem? Tym pytaniem spotkanie w warszawskim GYM Break, otworzył Sebastian Sumisławski, Country Manager ASICS Polska.
FuzeX powstał po ty by promować zdrowy i sportowy styl życia. Pewną filozofię aktywności, filozofię złotego środka. Z pomocą przychodzi bogate dziedzictwo ASICS w sporcie i w lifestylu. Z jednej strony FuzeX to Inteligentna Technologia Sportowa - owoc pracy instytutu nauki sportu w Kobe, z drugiej, odwołanie do bogatej tradycji w nurcie lifestylowym.

Aby zrozumieć nowy model ASICS, należy zestawić obok siebie dwa światy: kult performance oraz kult lifestyle. W efekcie owej fuzji, powstaje ZŁOTY ŚRODEK, ASICS fuzeX™.

W trakcie przygotowanej przez ASICS prezentacji, nowy model utożsamiany był z erą renesansu, gdzie starano się rozwijać w wielu, na pozór odmiennych dziedzinach. Nieprzypadkowo, prezentacja prowadzona była przez Katarzynę Kępkę – nowego ambasadora marki ASICS. Katarzyna idealnie pasuje do filozofii fuzeX, jako osoba, która ceni sobie aktywny i zdrowy tryb życia, nie zapominając o dobrym stylu.

To holistyczne podejście do sportowego życia, idealnie pasuje do filozofii ASICS, wyrażanej przez akronim: „Anima Sana In Corpore Sano”, a więc „w zdrowym ciele zdrowy duch”. Dobry trening jest w końcu podstawą formy fizycznej oraz psychicznej. ASICS sugeruje, by trenować ciężko, a dobry trening to ciężki trening!

W trakcie oficjalnej prezentacji fuzeX, skupiano się na trzech aspektach nowego produktu. Czysto sportowe wartości przedstawił ambasador marki ASICS Tomasz Domżalski. Skupiając się na walorach biegowych, opowiadał o wizji fuzeX w otoczeniu obecnej oferty ASICS. Filip Pabjas, który doskonale czuje się w towarzystwie produktów Sneakerowych, skupiał się na aspektach wizualnych nowego modelu. Porównując fuzeX™ do flagowych butów ASICS Tiger, takich jak Kayano Trainer, czy też GEL-LYTE III, ukazał stylową stronę nowych butów biegowych ASICS. Aspekty technologiczne, przedstawił Maciej Razik.

Prezentacja nowego produktu, to inauguracja nowych technologii. Po raz pierwszy w ASICS zastosowano fuzeGEL™, połączenie GEL™ oraz pianki SOLYTE®. Nowe rozwiązanie zapewnia jednolitą amortyzację na całej długości podeszwy, co przekłada się na świetną dynamikę i komfort. Cholewkę buta oplata bezszwowy Molded Mesh, który oprócz dopasowania i oddychalności zapewnia również świetny design! fuzeX™ charakteryzuje się 8mm dropem, co zapewnia pełny kontakt z podłożem i ogromną frajdę przy każdym kroku. Pozostałe technologie to sprawdzone Guidance Line®, AHAR®+ oraz elementy odblaskowe od 3M.

Nowe fuzeX™ opisał również Jacek „Mezo” Mejer, który trenuje w tym modelu już od kilku tygodni.

Zwieńczeniem spotkania był energiczny pokaz Break Dance, oraz Fasion Show, które było najlepszym dowodem na to, że kolekcja odzieży fuzeX™ idealnie pasuje do młodego, ambitnego odbiorcy, które lubi, by jego trening był równie efektywny co efektowny!
 
Fotorelacja
(fot. Wojciech Szota)
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Prezentacja
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
Image
 
 
Film promocyjny 
 
 
   
 
 
 
{moscomment}